07 490 4000


Kako se včlanim v knjižnico?

V knjižnico se lahko včlanite ob izposojevalnem pultu, kjer izpolnite obrazec, na katerega vpišete svoje osebne podatke. Ob vpisu morate imeti s sabo tudi osebni dokument s sliko, ki ga pokažete knjižničarju. Gradivo si lahko izposodite že istega dne, člansko izkaznico pa prejmete v knjižnici ob naslednjem obisku.

 

Koliko časa je veljavna vplačana članarina?

 

Vplačana članarina je veljavna za obdobje enega leta od datuma vpisa dalje. Če ste v knjižnici nedejavni več kot eno leto, vas po Zakonu o varovanju osebnih podatkov izbrišemo iz evidence; tako se je potrebno v knjižnico ponovno vpisati.

 

Katere so ugodnosti članstva v knjižnici?

 

Članstvo v knjižnici vam omogoča izposojo vsega gradiva, ki ga hrani Valvasorjeva knjižnica, na dom, razen tistega, ki ga obravnavamo s posebnimi statusi (čitalniško gradivo, gradivo iz priročnih zbirk ali zelo redko in staro gradivo). Ugodnost članstva je tudi uporaba spletnih baz podatkov, ki jih ponujamo, od doma. O svojih članih Valvasorjeva knjižnica lahko vodi evidenco osebnih podatkov in jih po elektronskem naslovu lahko obvešča tudi o vseh svojih aktualnih prireditvah.

 

Ali lahko uporabljam storitve knjižnice tudi, če nisem njen član?

 

Uporabniki, ki niso člani knjižnice, lahko koristijo vse knjižnične storitve, razen izposoje gradiva na dom in uporabe spletnih baz od doma. Tako lahko uporabljajo računalnik, internet, časopisno čitalnico, študijsko sobo, si ogledajo zbirke, pregledujejo gradivo, obiskujejo prireditve, predstave in druge dejavnosti.


Koliko knjig si lahko izposodim naenkrat?

 

Za izposojo knjižnega, kartografskega in serijskega (časopisnega) gradiva v naši knjižnici ne postavljamo omejitev pri številu izposojenih enot, razen pri knjigah za domače branje in bralno značko, od katerih si lahko izposodite samo 2 enoti hkrati. Omejena je izposoja avdio-vizualnega gradiva, pri katerem si lahko člani knjižnice naenkrat izposodijo le 3 CD-je, 3 DVD-je, 3 videokasete (VK) in 3 CD-rome.

 

Si lahko izposodim gradivo, če nisem član knjižnice?

 

Če niste član Valvasorjeve knjižnice, si našega gradiva ne morete izposoditi na dom, lahko pa ga uporabljate v prostorih knjižnice.

 

Si lahko izposodim gradivo brez članske izkaznice?

 

Članska izkaznica je neprenosljiva, tako kot vsi osebni dokumenti, z razlogom, da zaščitimo imetnika, na katerega je izdana.

 

 

Ali lahko gradivo, ki sem si ga izposodil na dislociranih enotah (Videm, Senovo, Kostanjevica) vrnem v Krškem?

 

 

Gradivo, ki ste si ga izposodili na drugih enotah, lahko le izjemoma vrnete v matični enoti Valvasorjeve knjižnice v Krškem, ob vračanju pa morate knjižničarja opozoriti, da je bilo izposojeno drugje. Vse naše člane pa kljub temu naprošamo, da gradivo vračajo na tistih enotah, kjer so si ga izposodili. Praksa je namreč pokazala, da zaradi takšnega vračanja prihaja do zmešnjav, gradivo včasih ne uspe priti pravočasno na enote, knjižničarji pa so obremenjeni že s prenašanjem novega gradiva na druge enote.

Kako si lahko sam rezerviram knjigo ali podaljšam rok vrnitve izposojenega gradiva od doma?

 

Za rezervacijo ali podaljševanje roka vrnitve izposojenega gradiva od doma preko interneta potrebujete številko članske izkaznice in geslo, ki ga prejmete v knjižnici. S temi podatki lahko gradivo podaljšujete, naročate ali rezervirate preko spletne strani COBISS, pod zavihkom Moja knjižnica, vendar le pod pogojem, da imate poravnane vse obveznosti do knjižnice.

 

Ali se zamudnina obračunava za vse dni v tednu?

 

Zamuda za nepravočasno vrnjeno gradivo se zaračunava le za tiste dni, v katerih je knjižnica odprta, torej ne za nedelje in praznike. Na Senovem, Vidmu in v Kostanjevici na Krki se zamuda obračunava prav tako le za tiste dni v tednu, v katerih je dislocirana enota odprta.

 

 

Ali si moram knjige v knjižnici poiskati sam?

 

Knjižničarji vam bomo z veseljem pomagali poiskati gradivo, ki ga potrebujete, vendar morajo biti vaše zahteve jasne. Za obsežnejše iskanje gradiva s seznama si zaradi delovne in kadrovske logistike pridržujemo pravico do odloga iskanja, prav tako se obsežnejše iskanje zaračunava po veljavnem ceniku. Knjižničarji si želimo tudi, da bi se naši člani potrudili knjižnico uporabljati samostojno, saj so lahko zaradi konkretnejšega poznavanja svojih informacijskih potreb pri iskanju gradiva uspešnejši. Mi pa smo tu predvsem zato, da vam pomagamo s svojim strokovnim znanjem.

 

Ali dostavljate gradivo na dom?

 

Na dom dostavljamo gradivo tistim članom knjižnice, ki zaradi bolezni, starosti ali invalidnosti sami ne morejo obiskati naše knjižnice. Svetujemo vam, da pokličete v knjižnico in izrazite svojo željo. Skupaj bomo poiskali pot do rešitve.

 

Ali lahko knjižnici predlagam nakup gradiva?

 

V knjižnici se trudimo kar najbolje slediti novo izdanemu gradivu, a to še ne pomeni, da uspemo zajeti vse, kar bi naše uporabnike in člane zanimalo. Zato so dobrodošli vsi vaši predlogi glede nakupa novega gradiva, ki jih lahko utemeljite.

 

Doma imam veliko knjig, ki jih ne potrebujem več. Jih lahko odstopim knjižnici?

 

V knjižnici sprejmemo vse knjižne in neknjižne darove, ki nam jih dostavijo posamezniki ali institucije. Vso to gradivo pregledamo in nato obdržimo tisto, ki ga potrebujemo za potrebe svoje zbirke, ostalo ponudimo bralcem.

 

Izgubil/poškodoval sem izposojeno gradivo. Kaj naj storim?

 

Pravočasno se oglasite v knjižnici, da ne bo prišlo do nepotrebne zamudnine in skupaj bomo poiskali rešitev. Gradivo boste nadomestili z novim ali pa plačali odškodnino, višino katere bomo zaračunali glede na kupnino in aktualnost gradiva.

 

 

Se lahko udeležim prireditev v knjižnici, tudi če nisem njen član?

 

Vseh prireditev, predstav, delavnic in ostalih dejavnosti se lahko brezplačno udeležujejo tudi vsi tisti, ki niso člani Valvasorjeve knjižnice.

 

Kako se izognemo zamudnini?

Knjižnice omogočajo s svojimi storitvami polno zaščito bralca pred zamudninami. Bralci, ki redno uporabljate elektronsko pošto, pri izposojevalnem pultu pri knjižničarju preverite, ali imate vključeno storitev obveščanja o izteku izposojevalnega roka. S to storitvijo boste na elektronski naslov obveščeni, za katero gradivo vam bo čez tri dni potekel rok izposoje. Če gradivo še vedno potrebujete, ga lahko sami podaljšate preko storitve Moja knjižnica, ki je dostopna preko COBISS-a. Da boste to lahko storili, morate imeti pri sebi številko članske izkaznice in geslo za dostop, za katerega prav tako zaprosite v knjižnici pri izposojevalnem pultu. Knjižničarja ob obisku zaprosite, da vam razloži postopek podaljšanja gradiva preko interneta.

Člani knjižnice, ki elektronske pošte ne uporabljate redno ali pa je sploh ne, lahko gradivo podaljšujete preko avtomatskega telefonskega odzivnika na številki 01 563 4907 ali 031 909 007.

 

Kje pridobim gesla za brezžični dostop do interneta in Moja knjižnica?

Vsa gesla za knjižnične storitve dobite ob obisku v knjižnici pri izposojevalnem pultu. Če ste geslo za storitev Moja knjižnica pozabili, lahko v knjižnico pokličete tudi po telefonu in vam ga bomo dodelili ponovno.

     

DELOVNI ČAS IN KONTAKT

Osrednja knjižnica
07 490 4000
Zaprto
Mladinski oddelek
07 492 5582
Zaprto
Kostanjevica na Krki
07 498 6210
Zaprto
Videm
07 490 3070
Zaprto
Senovo
07 490 4028
Zaprto

KOLEDAR DOGODKOV

<<  Apr 2018  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  4  6  7  8
  910131415
1618202122
242526272829
      

 

© Valvasorjeva knjižnica Krško
sitemap-icon Zemljevid strani
RSS novice
Valvasorjeva knjižnica Krško
Cesta krških žrtev 26, 8270 Krško
Tel.: 07 490 4000, Fax: 07 490 4020
knjiznica@knjiznica-krsko.si
Facebook